Kliknij w kubek
i dowiedz się, jak go wygrać!

comments post
Studenckie gotowanie. Proste, smaczne przepisy! Niekoniecznie z ryżem. Kuchnia studencka w najlepszym wykonaniu.

Kobieto! Przynieś mi piwo!

Autor: misiuziu czwartek, 1 lipca 2010, 20:22 komentarze: (13)
Zacznijmy od początku. Ja, lubię piwo. Piwo ciemne, jasne, smakowe. Ogólnie - lubię piwo. W związku w powyższym, gdy tylko mogę, próbuję każdego rodzaju piwa. I ostatnio tak było (ze 3 miesiące temu), że zrezygnowałem z mojego piwa ukochanego Żubr. A trzeba wam wiedzieć, że pije to piwo nie ze względu na jego smak, nie ze względu na cenę - ja to robię z powódek altruistycznych. Piwo to bowiem wspomaga Park Narodowy - w tym miedzy innymi żubry. I ja je piję dla tych właśnie zwierząt!

Wracając do tematu - wypiłem inne piwo. Zwie się ono Miodowe i jest z browaru Ciechanów. Tak mi zasmakowało, że postanowiłem napić się go jeszcze raz. I tutaj zaczyna się problem. Za cholerę nie mogę znaleźć go w sklepie. Więc wpadłem na pomysł...

Ogłaszam konkurs! Powtórzę to dużymi literami - KONKURS. Zasady są proste. Trzeba mi przynieść piwo :) Musi to być piwo Miodowe, browar Ciechanów i musi być zakupione możliwie blisko od mojego miejsca zamieszkania. Wygrywa ta osoba, która pokaże mi miejsce, w którym mogę zakupić tenże jakże cudowny trunek. Poniżej jest mapką z miejscem, gdzie mieszkam (taka mniej więcej, żeby mnie nikt zbyt często nie odwiedzał).

Co jest do wygrania? Oszałamiająco dużo. Na początek piwo Miodowe (tak na dobry początek). W środku dodaję swoją książkę, której nikt nie czytał w całości po za mną :) Była ona do kupienia, ale już nigdy nie będzie! Nigdy! Więc to dla was wyjątkowo wyjątkowa okazja. A wiem, że wszyscy wręcz pragną mieć ją w posiadaniu :P

I trzecią rzecz jaką dorzucam na koniec, to obiad zrobiony przez mnie, zjedzony ze mną. Mogą to być nawet krewetki, a co! Więc przysyłajcie na maila miejsca, gdzie mogę dostać to piwo. Wygrywa osoba, która w do końca miesiąca poda mi najbliższy adres, gdzie mogę dostać to piwo. A jeśli później ktoś poda taki adres, również wygra (jeśli poda bliższy adres). Mój mail to plum.ziu@gmail.com . Poniżej mapka z moim miejscem zamieszkania :)


Wyświetl większą mapę

P.S.
Wyjątkowo nie musicie wysyłać swoich nagich zdjęć, żeby wygrać konkurs. Dotyczy to w szczególności facetów.
P.S. 2
Piwo nie może być zakupione w barze! Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodaj komentarz

Anonimowy pisze:

2 lipca 2010 09:20:00 GMT+2
Nie mogłeś tego konkursu zrobić dzień wcześniej? Wygrałabym :P
A tak wyprowadziłam się z Krakowa na wakacje i nic z tego nie będzie!

anoriell pisze:

2 lipca 2010 09:21:00 GMT+2
To powyżej to nie zaden anonimowy tylko ja we własnej osobie. Formularz się na mnie obraził chyba...

misiuziu pisze:

2 lipca 2010 09:24:00 GMT+2
A widzisz, mogłem, ale pomysł mi wpadł jak piłem to piwo w barze :P

Po za tym, konkurs nie ma daty ważności, a piwo, zawsze można przynieść później. Najważniejszy jest dla mnie adres sklepu :P

Fela pisze:

2 lipca 2010 12:43:00 GMT+2
Mnie się wreszcie udało spróbować tego wychwalanego Ciechana Miodowego przedwczoraj i jestem absolutnie zakochana w tym piwie! Kupuję w Bielsku w Kiperze, ale to chyba za daleko ;)

misiuziu pisze:

2 lipca 2010 12:50:00 GMT+2
To fakt, może być ciut za daleko :)

A wczoraj jeszcze znalazłem ciemne piwo miodowe z Mazur :) Jest chyba jeszcze lepsze :)

Fela pisze:

2 lipca 2010 17:06:00 GMT+2
@misiuziu mówisz może o Miodnym? Też piłam ostatnio, dla mnie smakuje jak klasyczny porter tylko słodszy, plus niesamowity zapach i posmak miodu. Mniam :)

Fela pisze:

2 lipca 2010 17:09:00 GMT+2
BTW, z tego samego browaru co Miodne (Kormoran) jest jeszcze Wiśnia w Piwie - naczytałam się też o tym sporo pozytywnych opinii, ale nie miałam jeszcze okazji próbować :)

Unknown pisze:

3 lipca 2010 19:51:00 GMT+2
Ja za bardzo nie pomogę, bo we Wrocławiu siedzę... chociaż mogę rzucić http://tnij.org/piwosz_wroclaw - sklep z największym wyborem piw (innych alkoholi z resztą też sporo) jaki widziałem - nawet coś z Chin tam dostałem. Niestety, środek Wrocławia. Ale masz autostradę więc może się przyda :P

Wracając do tematu jednak... próbowałeś może zapuścić stosowne pytanie w serwisie Ciechana? Mają nawet stronkę z podpowiadaniem adresów: http://www.piwa-regionow.pl/gdzie-kupic

Ten Pan wie :) pisze:

4 lipca 2010 20:57:00 GMT+2
Myślę, że temu Panu bardziej chodziło o wysłużenie się niewiastą! Szowinistyczny tytuł, wymagania... Oooo nie :)

misiuziu pisze:

5 lipca 2010 09:04:00 GMT+2
Tak, chodziło mi o Miodne (chociaż jak w sklepie powiedziałem miodowe, to wiedzieli o jakie chodzi).

Wiśni w piwie próbowałem - smaczne, ale jednak to z miodem jest lepsze.

@Moby
Jeszcze nie sprawdzałem na tej stronie, ale dzięki za pomoc :)

A co do wysłużenia się niewiastą - która by na to poszła? :D Tytuł miał prowokować. Chociaż jakby Pani przyniosła piwo to bym nie narzekał :D

misiuziu pisze:

5 lipca 2010 09:38:00 GMT+2
P.S.
W sobotę, 200 metrów ode mnie, otworzyli monopolowy :) Wygląda na taki, w którym mogę dostać moje piwo.

To się nazywa mieć szczęście :D

Unknown pisze:

5 lipca 2010 15:20:00 GMT+2
Jak to świeżo otwarty monopol to zagadaj z właścicielem - na 100% zatroszczy się o marki, o które spytają się od razu "tubylcy". To w końcu praktycznie pewna sprzedaż i równocześnie zjednywanie klienteli... :)

Necrotrup pisze:

4 sierpnia 2010 22:40:00 GMT+2
Spróbuj piw "Czarny Smok" i "Czarne Miodowe" z browaru Fortuna z Miłosławia. A później miodowo - korzennego piwa z browaru "Korab", bodaj z Łomży.
ananas (3) aromat do ciasta (2) bagietka (3) bakalie (1) banany (2) bazylia (1) biała fasola (2) białka (1) bita śmietana (1) boczek (11) boczniak (1) bób (1) brokuły (2) brzoskwinia (1) bulion (1) bułka (5) bułka tarta (13) buraki (1) cebula (46) chili (4) chińszczyzna (1) chleb (13) chleb razowy (1) chrzan (1) ciastko (1) ciasto francuskie (3) ciemna fasola (1) cola (2) cukier (31) cukier puder (5) cukier waniliowy (6) cukierki (1) curry (2) cynamon (5) cytryna (8) czekolada biała (1) czekolada gorzka (7) czekolada mleczna (3) czereśnie (1) czerwona fasola (2) czosnek (35) drożdże (10) dżem (1) fasolka szparagowa (3) gałka muszkatołowa (1) gotowanie na kolanie (4) goździki (2) granulat sojowy (1) groszek (7) gruszka (1) grzanki (1) grzyby (2) grzyby suszone (1) herbata (2) herbatniki (2) imbir (2) jabłko (9) jajko (62) jogurt (1) jogurt grecki (1) jogurt naturalny (2) kabanosy (1) kakao (6) kalafior (1) kapusta (3) kapusta kiszona (3) kapusta pekińska (4) karkówka (1) kasza manna (5) kaszanka (1) keczup (4) kiełbasa (16) kminek (2) kolendra (2) koncentrat pomidorowy (9) konserwa (1) koper (2) korpus z kurczaka (1) kostka rosołowa (24) kotlet schabowy (1) kotlety sojowe (2) krakersy (1) krewetki (1) kukurydza (7) kurki (1) kuskus (1) liście czarnej porzeczki (1) liść laurowy (1) lód (3) lubczyk (1) łopatka (1) łosoś wędzony (1) maggi (1) majeranek (2) majonez (8) mak (1) makaron (27) marchewka (12) margaryna (8) marihuana (1) marmolada (1) masło (36) mąka (44) mięso (2) mięso mielone (8) mięta (1) migdały (1) miód (3) mleczko kokosowe (1) mleko (20) mleko w proszku (1) mozzarella (1) mózg (1) nachos (1) nać pietruszki (1) naleśniki (3) ocet (1) ocet winny (1) ogórek (5) ogórek kiszony (4) olej (75) oliwa (7) oliwki (4) oregano (1) orzechy laskowe (1) orzeszki solone (1) otręby (2) owoce (1) paluszki rybne (1) papryka (16) parówka (5) patenty (9) pieczarki (12) pieprz (9) piersi kurczaka (19) pietruszka (6) piwo (4) płatki migdałowe (2) pomarańcza (3) pomidor (17) pomidory w puszce (1) pomidory w zalewie (2) por (3) predanie (8) proszek do pieczenia (16) przyprawa gyros (2) przyprawa meksykańska (1) rodzynki (2) rozmaryn (2) rum (1) ryba (1) ryż (16) sałata (2) schab (1) seler (1) ser (19) ser feta (4) ser pleśniowy (3) serek homogenizowany (1) serek topiony (1) serek wiejski (1) sezam (1) słodzik (1) słoiki (1) słonina (1) smalec (5) soczewica (1) sok (5) sok pomarańczowy (1) sok pomidorowy (1) sos boloński (1) sos czosnkowy (1) sos pomidorowy (2) sos sałatkowy (1) sos sojowy (1) sos vinaigrette (1) sos z torebki (1) sól (11) spirytus (2) surówka (2) suszone pomidory (1) syrop wiśniowy (1) szalotka (1) szałwia (1) szczypior (2) szpinak (4) szynka (4) śledź (1) śmietana (17) śmietanka (4) śmietanka 30% (3) tabasco (1) trat pomidorowy (2) truskawki (5) tuńczyk (3) twaróg (4) tymianek (2) tzatziki (1) vegetta (1) wafle (2) warzywa (4) warzywko (4) wino (6) wino białe (1) wiórki kokosowe (1) wiśnie (4) włoszczyzna (7) woda (13) wódka (5) zacierka (1) zasmażka (2) ziemniak (19) zioła prowansalskie (2) zioło (1) zrazy sojowe (1) zupa w proszku (1) zupka chińska (2) żeberka (1) żółtko (1)
A niby kto to ma być?