Kliknij w kubek
i dowiedz się, jak go wygrać!

comments post
Studenckie gotowanie. Proste, smaczne przepisy! Niekoniecznie z ryżem. Kuchnia studencka w najlepszym wykonaniu.

Urodziny!

Autor: misiuziu sobota, 27 listopada 2010, 08:47 komentarze: (8)
Nie, nie moje. To są urodziny, w sumie to okrągła rocznica istnienia tego bloga.

Dzisiaj jest równo (!) 4 lata ... i jeden dzień od pojawienia się pierwszego wpisu :) Wyglądał on tak. Dziwnie się to czyta :P

No to robię małe podsumowanie.

  • Przez 4 lata na blogu pojawiło się 186 postów.

  • Zgarnąłem 3 osoby do pisania razem ze mną.

  • Poznałem miliard osób przez bloga

  • Blog posiadał dwie wersje graficzne

  • Napisałem w tym czasie książkę i udostępniłem ją za darmo

  • Dwa razy się sprzedałem, z resztą nie tylko siebie



I co w związku z tym? Ogólnie to nic :) Ale jestem zadowolony, że tak długo udawało mi się prowadzić tego bloga. Teraz szykuję się parę zmian na blogu. Zmiana pierwsza polega na zmianie szaty graficznej - grafik właśnie tworzy layout. Razem z nowym layoutem ogarnę chaos, który się wdziera na serwis. Z resztą - sami niedługo zobaczycie :)



Jakby ktoś chciał napisać mi maila, jak "Studenckie gotowanie" odmieniło jego życie (albo nie) to tutaj jest adres plum.ziu(małpa w czerwonym)gmail.com :P Piszcie też komentarze :)

Na koniec zgodnie z tym co obiecałem:
Pozdrawiam stałą czytelniczkę bloga, która powiedziała, że nie zrobi mi loda, pomimo tego, że jestem sławny :)

P.S.
Sorry za literówki i błędy. Mam kaca. Poprawie to, obiecuje :) Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodaj komentarz

Majana pisze:

27 listopada 2010 10:40:00 GMT+1
he he he ;D
Wszystkiego najlepszego!
A ja tu dopiero trafiłam dziś.

Tort jest niesamowity heheheh:D

Pozdrawiam.

KaPe pisze:

1 grudnia 2010 15:40:00 GMT+1
Nawet jak dostaniesz Nike po wydaniu bloga w formie książki, która tym razem stanie się bestsellerem- loda nie będzie! :P

misiuziu pisze:

1 grudnia 2010 15:57:00 GMT+1
A kto powiedział, że bym chciał?

KaPe pisze:

1 grudnia 2010 16:09:00 GMT+1
wiedziałam, że jesteś gejem :(

misiuziu pisze:

1 grudnia 2010 16:16:00 GMT+1
Wiedziałem, że jesteś lesbijką, skoro nie chcesz zrobić mi loda.

KaPe pisze:

1 grudnia 2010 16:59:00 GMT+1
Właśnie się naraziłeś wszystkim kobietkom, które z ZASADY laski nie robią, a są jak najbardziej hetero... Zdajesz sobie sprawę? :)

misiuziu pisze:

1 grudnia 2010 19:23:00 GMT+1
Z ZASADY to robi się kreta. A co do kobiet, którym się naraziłem - to chyba jest ten moment, w którym powinien zacząć się przejmować.

Hmm, no cóż, chyba mnie to nie obeszło.

Anna pisze:

12 stycznia 2019 17:57:00 GMT+1
Jeżeli chodzi o prezenty urodzinowe to zawsze mam jedną zasadę - staram się kupować rzeczy związane z hobby solenizanta, bo wtedy mam pewność, że prezent na pewno będzie udany. Mój brat np. interesuje się kinem i z tego względu zamówiłam mu ostatnio na https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego/prezent-dla-chlopaka kilka gadżetów filmowych z jego ulubionych Gwiezdnych Wojen. Polecam iść tym tropem każdemu i poznać dobrze zainteresowania naszych bliskich :).
ananas (3) aromat do ciasta (2) bagietka (3) bakalie (1) banany (2) bazylia (1) biała fasola (2) białka (1) bita śmietana (1) boczek (11) boczniak (1) bób (1) brokuły (2) brzoskwinia (1) bulion (1) bułka (5) bułka tarta (13) buraki (1) cebula (46) chili (4) chińszczyzna (1) chleb (13) chleb razowy (1) chrzan (1) ciastko (1) ciasto francuskie (3) ciemna fasola (1) cola (2) cukier (31) cukier puder (5) cukier waniliowy (6) cukierki (1) curry (2) cynamon (5) cytryna (8) czekolada biała (1) czekolada gorzka (7) czekolada mleczna (3) czereśnie (1) czerwona fasola (2) czosnek (35) drożdże (10) dżem (1) fasolka szparagowa (3) gałka muszkatołowa (1) gotowanie na kolanie (4) goździki (2) granulat sojowy (1) groszek (7) gruszka (1) grzanki (1) grzyby (2) grzyby suszone (1) herbata (2) herbatniki (2) imbir (2) jabłko (9) jajko (62) jogurt (1) jogurt grecki (1) jogurt naturalny (2) kabanosy (1) kakao (6) kalafior (1) kapusta (3) kapusta kiszona (3) kapusta pekińska (4) karkówka (1) kasza manna (5) kaszanka (1) keczup (4) kiełbasa (16) kminek (2) kolendra (2) koncentrat pomidorowy (9) konserwa (1) koper (2) korpus z kurczaka (1) kostka rosołowa (24) kotlet schabowy (1) kotlety sojowe (2) krakersy (1) krewetki (1) kukurydza (7) kurki (1) kuskus (1) liście czarnej porzeczki (1) liść laurowy (1) lód (3) lubczyk (1) łopatka (1) łosoś wędzony (1) maggi (1) majeranek (2) majonez (8) mak (1) makaron (27) marchewka (12) margaryna (8) marihuana (1) marmolada (1) masło (36) mąka (44) mięso (2) mięso mielone (8) mięta (1) migdały (1) miód (3) mleczko kokosowe (1) mleko (20) mleko w proszku (1) mozzarella (1) mózg (1) nachos (1) nać pietruszki (1) naleśniki (3) ocet (1) ocet winny (1) ogórek (5) ogórek kiszony (4) olej (75) oliwa (7) oliwki (4) oregano (1) orzechy laskowe (1) orzeszki solone (1) otręby (2) owoce (1) paluszki rybne (1) papryka (16) parówka (5) patenty (9) pieczarki (12) pieprz (9) piersi kurczaka (19) pietruszka (6) piwo (4) płatki migdałowe (2) pomarańcza (3) pomidor (17) pomidory w puszce (1) pomidory w zalewie (2) por (3) predanie (8) proszek do pieczenia (16) przyprawa gyros (2) przyprawa meksykańska (1) rodzynki (2) rozmaryn (2) rum (1) ryba (1) ryż (16) sałata (2) schab (1) seler (1) ser (19) ser feta (4) ser pleśniowy (3) serek homogenizowany (1) serek topiony (1) serek wiejski (1) sezam (1) słodzik (1) słoiki (1) słonina (1) smalec (5) soczewica (1) sok (5) sok pomarańczowy (1) sok pomidorowy (1) sos boloński (1) sos czosnkowy (1) sos pomidorowy (2) sos sałatkowy (1) sos sojowy (1) sos vinaigrette (1) sos z torebki (1) sól (11) spirytus (2) surówka (2) suszone pomidory (1) syrop wiśniowy (1) szalotka (1) szałwia (1) szczypior (2) szpinak (4) szynka (4) śledź (1) śmietana (17) śmietanka (4) śmietanka 30% (3) tabasco (1) trat pomidorowy (2) truskawki (5) tuńczyk (3) twaróg (4) tymianek (2) tzatziki (1) vegetta (1) wafle (2) warzywa (4) warzywko (4) wino (6) wino białe (1) wiórki kokosowe (1) wiśnie (4) włoszczyzna (7) woda (13) wódka (5) zacierka (1) zasmażka (2) ziemniak (19) zioła prowansalskie (2) zioło (1) zrazy sojowe (1) zupa w proszku (1) zupka chińska (2) żeberka (1) żółtko (1)
A niby kto to ma być?